Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej

  • ZSP
  • 2
  • 3
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Informacje Samorządu Uczniowskiego

SKŁAD SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ZSP im.W.Witosa w Nawojowej

                              w roku szkolnym 2018/19

 pełniący obowiązki przewodniczącego -Adam Dobosz kl. 2A THK

przewodniczący - Kacper Kubas kl. 2D TŻiUG

zastępca przewodniczącego -Anna Liquori - kl. 2D TŻiUG

Sekretarz                               - Patrycja Skoczeń kl.3D TŻiUG

Skarbnik                                - Karolina Szkaradek kl.IA TAK

CZŁONKOWIE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ZSP im.W.Witosa w Nawojowej

1. Adrian Jędrecki kl.1D

2. Kuba Sajdak kl.3D

3. Błażej Augustyn 1B

 

 

 

PLAN PRACY SAMORZĄDU SZKOLNEGO

w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych

im. Wincentego Witosa w Nawojowej

 

  1. Opracowanie planu pracy Samorządu Uczniowskiego na rok szkolny
  2. Systematyczne spotkania Zarządu SU – planowanie i organizowanie pracy, omawianie przebiegu akcji, wyciąganie wniosków.
  3. Tworzenie właściwej dokumentacji pracy poszczególnych organów SU.
  4. Kształtowanie postaw aktywności i odpowiedzialności za życie szkoły.
  5. Kształtowanie postaw demokratycznych – ogólnoszkolne wybory do Samorządu Szkolnego.
  6. Ustalenie porządku pełnienia dyżurów uczniowskich w szkole i zatwierdzenie przez Zarząd.
  7. Stałe prowadzenie tablicy informacyjnej: „SU informuje”.
  8. Redagowanie informacji dotyczących działalności SU na stronie internetowej szkoły.
  9. Współudział w nowelizacji i tworzeniu prawa szkolnego.
  10. Organizacja i udział w uroczystościach szkolnych – uroczystych apelach, apelach porządkowych i okolicznościowych (np. ślubowanie klas pierwszych, pożegnanie maturzystów).
  11. Organizacja imprez kulturalno – patriotycznych i rozrywkowych (np. I Dzień Wiosny).
  12. Losowanie „Szczęśliwego Numerka”.
  13. Przeprowadzanie „Dnia Elegancji”.
  14. Udział w akcjach charytatywnych np.: „Góra Grosza”
  15. Pozyskiwanie sponsorów wspierających działalność SU.
  16. Troska o estetyczny wygląd szkoły – okolicznościowe dekoracje.
  17. Realizacja zadań wynikających z Programu Wychowawczego i Profilaktyki.
  18. Stała współpraca z Dyrekcją Szkoły, Pedagogiem, Radą Rodziców i Zespołem Wychowawców.
  19. Podsumowanie pracy SU w roku szkolnym  i przygotowanie rocznego sprawozdania.

1. „Szczęśliwy numerek” to wylosowana liczba, która odpowiada numerowi ucznia z dziennika najliczniejszej klasy w szkole.

2. Uczeń, którego numer został wylosowany, zostaje zwolniony w danym dniu z pytania ustnego, niezapowiedzianej kartkówki.

3. Uczeń, zwolniony w danym dniu z powodu wylosowanego „szczęśliwego numerka” jest zobowiązany daną partię materiału nadrobić, tj. napisać kartkówkę w terminie ustalonym przez nauczyciela.

4. „Szczęśliwy numerek” nie zwalnia z zapowiedzianych kartkówek, sprawdzianów.

5. Jeżeli uczeń pomimo wylosowania „szczęśliwego numerka” będzie chciał w danym dniu odpowiadać lub pisać kartkówkę, może to zrobić.

6. Losowanie „szczęśliwego numerka” odbywać się będzie przed pierwszą lekcją przez 5 dni w tygodniu. Losować będzie wybrany nauczyciel.

7. „Szczęśliwy numerek” wywieszony będzie w gablocie S.U.

8. W jednym miesiącu tylko raz może zostać wylosowany ten sam „szczęśliwy numerek”.

Regulamin uchwalony przez S.U w dniu. 22.01.2009 r.

NASZE ATUTY