Z platformy korzystamy:
pobierając program i go instalując
lub
logując się poprzez przeglądarkę internetową do office 365 i wybierając program MS Teams
instrukcja pierwsze logowanie :
login – podajemy pierwszą literę imienia i nazwisko dopisując @nawojowa.edu.pl
np słuchacz kursu o nazwisku Adam Kowalski to login akowalski@nawojowa.edu.pl
domyślne hasło: Student.123
po wpisaniu loginu i domyślnego hasła należy utworzyć hasło własne i je koniecznie zapamiętać !!!
Pojawią się trzy pola. W pierwszym wpisujemy hasło pierwszego logowania czyli „Student.123” a w dwóch następnych nasze nowe hasło – musi spełniać warunek: minimum 8 znaków, w tym 1 duża litera i 1 cyfra. Po zatwierdzeniu przechodzimy dalej
Problemy, które mogą wystąpić1. W bazie szkoły istnieje np. trzech Kowalskich – Adam Kowalski, Andrzej Kowalski , Artur Kowalski
wtedy ich loginy : akowalski@nawojowa.edu.pl, akowalski1@nawojowa.edu.pl, akowalski2@nawojowa.edu.pl /należy dobrać dla siebie właściwy / 2. Nazwiska dwuczłonowe np: Anna Kowalska-Nowak , wtedy login akowalska-nowak@nawojowa.edu.pl Bardzo proszę o rzetelność przy pierwszym logowaniu, ponieważ zarządzam kilkoma tysiącami użytkowników MS Teams i nie sposób odpowiadać mi na wszystkie wiadomości